17.08.2022

  • ContactCenterWorld Ödülleri'nde bölge finallerinde 3 ödül birden aldı.

  • Konuyu değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışmaya devam ediyoruz.

  • Dijitalleşen ve dijitalleştiren yetkin müşteri danışmanlarımız ile müşterilerimize ihtiyaçları doğrultusunda 7/24 dijitalden ve çağrı merkezlerinden katma değerli hizmet sunuyoruz.

  • Müşterilerimizle her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı sürdüreceğiz şeklinde konuştu.

24/06/22 12:16

Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 3 uluslararası ödül birden

Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 17. ContactCenterWorld Ödülleri'nde bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. Şirket "En İyi Teknoloji Yeniliği (İç Çözüm)" dalında Altın, "En İyi Müşteri Hizmetleri" ve "En İyi Satış Kampanyası" dallarında ise Gümüş...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin