17.08.2022

  • Sadece elektronik ürün satışı yapan pazaryeri Pasaj, Turkcell'in fiziksel mağazalarıyla birlikte büyümeye devam ediyor.

  • Turkcell, mağazaları ve online pazaryeri platformu Turkcell Pasaj'la müşterilerine aynı kalitede müşteri deneyimi sunmaya odaklandı.

  • Haziran ayını rekorla kapatan Turkcell Pasaj'ın cirosu bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla 3 kat artış gösterdi.

  • Ayrıca Pasaj'ın mağaza entegrasyonu sayesinde, Turkcell bayilerinin dijital satışlarında telefon dışı satış penetrasyonunun artışı, sektörün gelişimi ve uzmanlık açısından da önem arz ediyor.

27/06/22 10:43

Turkcell bayilerinin Pasaj pazaryeri içerisindeki cirosu yüzde 61’e ulaştı

Turkcell Pasaj, Turkcell'in fiziksel mağazalarıyla birlikte büyüyor. Mağazaların dijital müşterilere erişimini artıracak süreç, aynı zamanda Pasaj'ın cirosunu olumlu etkiledi ve Turkcell bayilerinin Pasaj içerisindeki cirosu yüzde 61'e ulaştı. Sadece elektronik ürün satışı...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin