-
Konseyde, reklam denetiminin etkinliğinin artırılması ve güçlendirilmesi amacıyla Sosyal Medya Reklamlarının Taranması Projesine ilişkin çalışmaların yapılması kararı alındı.
-
Konseyin tavsiye niteliğindeki kararları, Ticaret Bakanlığınca bilgi ve gereği için ilgili kurum ve kuruluşlara yazılı olarak gönderiliyor.
-
Denetimsiz ve giderek büyüyen bir pazardan bahsediyoruz.
-
Dolayısıyla bilinçlendirilmeleri gerekiyor ki bir sürü ceza ödemekten de kurtulsunlar.
'Influencer'ların reklamları yapay zeka kullanılarak taranacak
Entities
'Influencer'ların reklamları yapay zeka kullanılarak taranacak
ANKARA (AA) - Reklam Konseyi toplantısı, Ticaret Bakanlığı öncülüğünde, ilgili kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, tüketici örgütleri, reklamcılık sektörü temsilcileri ve diğer paydaşların katılımıyla yapıldı. "Dijital Dönüşüm Sürecinde Reklamlar" ana temasıyla...