17.10.2021

  • ÖMER TEMÜR Müşteriler herhangi bir talepleri olduğunda randevu almaya gerek olmadan doğrudan bu servislere gelebiliyor, ihtiyaçları olan hizmeti çok hızlı bir şekilde alabiliyor.

  • SamsungTürkiye Satış Sonrası Servis Direktörü Erbil Topgül, akıllı servis hizmetiyle müşteri memnuniyetinin de yüzde 95’e ulaştığını söyledi.

  • Onarım gerektiren konuların ise ortalama yüzde 90’ı bir saat içerisinde tamamlanıyor.

  • Müşteri ve danışmanın cihaz kontrolünü birlikte yaptığı bu hizmette, genellikle her dört talepten biri ortalama 10 dakikada çözülüyor.

22/08/21 11:04

Akıllı telefonlar için bir saatte hızlı servis

ÖMER TEMÜR Müşteriler herhangi bir talepleri olduğunda randevu almaya gerek olmadan doğrudan bu servislere gelebiliyor, ihtiyaçları olan hizmeti çok hızlı bir şekilde alabiliyor. Müşteri ve danışmanın cihaz kontrolünü birlikte yaptığı bu hizmette, genellikle her dört talepten...

Türkiye Gazetesi ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin