18.05.2022

  • Bu değer Avrupa Çağrı Merkezleri Derneğince yayınlanan kalite kriterleri standartlarında olduğu belirtildi.

  • Bu oran, Denizli 112 Acil Çağrı Merkezinin ilk açıldığı yıllarda yüzde 76 civarındayken, il bazında yapılan tanıtım çalışmalarıyla acil olmayan ve gereksiz veya asılsız çağrıların azalması sağladı.

  • Günlük ortalama çağrı sayısı 3 bin ile 3 bin 500 civarında iken bu çağrılar ortalama 1,3 saniye gibi kısa sürede cevaplandı.

  • 2021 yılında tüm gelen çağrıların, 651 bin 51'i yüzde 55'i ilgili kurumlara aktarılarak vaka koordinasyonu yapıldı.

12/01/22 12:58

Acil çağrıları tek hatta birleştiren AÇM’ye 1 milyondan fazla kişi ulaştı

112 Acil Çağrı Merkezinde, il genelinde tüm acil çağrılar karşılamayı ve çözüm bulmayı sürdürürken, 2021 yılında toplamda 1 milyonun üzerinde çağrı geldiği açıklandı. 2021 yılında 112 Acil Çağrı Merkezi (AÇM)'ye gelen çağrı sayısı toplamda 1 milyon 194 bin 203 olduğu bildirildi....

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin