24.01.2020

HABER ÖZETI

  • Ahmet Yaman: İnsanı ve yaşattığımız duyguları odağa aldık Turkcell Marka ve Pazarlama İletişimi Direktörü Ahmet Yaman, TV+’ın 2020’de de seyircinin her duygusuna eşlik edeceğini vurgulayarak, İletişim kampanyamızı insanı odağa alarak planladık.

  • İSTANBUL(AA) - Beşinci yılını tamamladığı 2019’da 1,5 milyar saat izlenmeye ulaşan TV+, 2020’ye de hızlı başladı.

  • Turkcell'den yapılan açıklamaya göre, 150’den fazla kanalında sinemadan spora, dizilerden çocuk yapımlarına kadar herkese hitap eden TV+’ın yeni reklam filmi bugün yayına girdi.

  • Kreatif sürecini TBWA İstanbul'un üstlendiği reklam filminde sektörün tanınmış isimlerinden Gürkan Kurtkaya, yönetmen koltuğuna oturdu.

14/01/20 16:00

TV+ yeni yıla yeni reklam filmiyle girdi

Beşinci yılını tamamladığı 2019’da 1,5 milyar saat izlenmeye ulaşan TV+, 2020’ye de hızlı başladı. 150’den fazla kanalında sinemadan spora, dizilerden çocuk yapımlarına kadar herkese hitap eden TV+’ın yeni reklam filmi bugün yayına girdi. Filmde TV+’ın zengin içeriğine vurgu...

Türkiye Gazetesi ·

TV+ yeni yıla yeni reklam filmiyle girdi

Türkiye'nin yeni nesil televizyon izleme platformu TV+'ın yeni reklam filmi yayına girdi. 2020'de herkes için komediden dramaya, korkudan aksiyona kadar en iyi içeriklerin yer aldığının vurgulandığı filmde, dünya sinemasının unutulmaz sahnelerine göndermeler bulunuyor. Beşinci...

Istanbulhaber ·

TV+, 2020 yılına da hızla girdi

İSTANBUL(AA) - Beşinci yılını tamamladığı 2019’da 1,5 milyar saat izlenmeye ulaşan TV+, 2020’ye de hızlı başladı. Turkcell'den yapılan açıklamaya göre, 150’den fazla kanalında sinemadan spora, dizilerden çocuk yapımlarına kadar herkese hitap eden TV+’ın yeni reklam filmi...

Memleket ·

TV+, 2020 yılına da hızla girdi

Memleket

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin