09.07.2020

HABER ÖZETI

  • Türkiye'nin önemli müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, kovid-19 sürecinde uzaktan çalışma modeline geçen ilk şirketlerden biri oldu.

  • Çağrı merkezlerine olan talebin arttığı bugünlerde şirket, yetkin personeli ve sağladığı altyapı sayesinde kesintisiz ve kaliteli hizmet vermeye devam ediyor.

  • Çalışanlarımıza ve müşterilerimize eşsiz bir dijital deneyim yaşatma vizyonu ile pek çok proje hayal etmiş ve yatırım yapmıştık.

  • Bugün de hayallerimizi gerçekleştirmenin büyük mutluluğunu yaşıyoruz.

21/05/20 13:06

Turkcell Global Bilgi 10 günde 14 bin deneyim merkezi açtı

Türkiye'nin önemli müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, Covid-19 sürecinin başından itibaren çalışanlarına evden çalışma imkanı sunarak Türkiye'nin dört bir yanında 14 bin deneyim merkezini hayata geçirmiş oldu. Sürece hızla uyum sağlayan şirket, verimli çalışmasını...

Türkiye Gazetesi ·

Turkcell Global Bilgi 10 günde 14 bin deneyim merkezi açtı

Türkiye'nin önemli müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, kovid-19 sürecinde uzaktan çalışma modeline geçen ilk şirketlerden biri oldu. Çağrı merkezlerine olan talebin arttığı bugünlerde şirket, yetkin personeli ve sağladığı altyapı sayesinde kesintisiz ve kaliteli...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin