08.12.2019

  • Kitle iletişim araçları içerisinde 1930'lu yıllardan itibaren popülerliğini koruyan ancak son yıllarda tahtı sosyal medya tarafından sallanan televizyonların, izlenme süreleri her geçen yıl azalıyor.

  • Medya takip kurumu Ajans Press, RTÜK tarafından yapılan araştırmayı inceledi.

  • Akıllı telefonların yaşantımızın bir parçası olmasıyla beraber, televizyonlar da bu cihazların içine taşındı.

  • Özellikle 15-24 yaş arası gençlerin büyük bir çoğunluğu televizyonu akıllı cihazlarından izliyor.

09/10/19 10:10

Televizyon izleme süresi her geçen yıl azalıyor

Kitle iletişim araçları içerisinde 1930'lu yıllardan itibaren popülerliğini koruyan ancak son yıllarda tahtı sosyal medya tarafından sallanan televizyonların, izlenme süreleri her geçen yıl azalıyor. Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) tarafından yapılan "Televizyon İzleme...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin