10.08.2020

  • Pandemi sürecinde fiziki mekanların taşıdığı bulaş riski nedeniyle pek çok aktivite dijital ortamlara taşındı.

  • E-ticaret hacmi, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 48 artış göstererek 5 ayda 63,3 milyar TL'ye ulaştı.

  • E-ticaretteki ivmelenme, yerli teknoloji şirketlerini harekete geçirdi.

  • Nielsen verilerine göre; pandemi dönemi öncesine kıyasla Türkiye'de online alışverişin tercih edilme oranı yüzde 37 artarak Avrupa'yı geride bıraktı.

07/07/20 11:00

Türkiye’de online alışveriş yapanların oranı yüzde 37 arttı

Kovid-19 salgını sürecinde Türkiye online alışverişe ciddi bir yönelim gösterdi. E-ticaret hacmi, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 48 artış göstererek 5 ayda 63,3 milyar TL'ye ulaştı. E-ticaretteki ivmelenme, yerli teknoloji şirketlerini harekete geçirdi. Pandemi...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin