25.04.2019

  • MediMarkt'in açıklamasına göre, bu yılki ana teması An'lamak olan Araştırma Zirvesi 2019, farklı sektörlerden iş insanlarının katılımıyla gerçekleştirildi.

  • Atay, konuşmasında pazarlama ve iletişim trendlerine değinirken özellikle tüketicilerin alışveriş ilgisini önemli derecede etkileyen faktörlerden bahsetti.

  • Tüketicilerine mağazalarını ve internet sitelerini tekrar tekrar ziyaret etmesi için sürekli sebep yaratmaları gerektiğini aktaran Atay, şu ifadeleri kullandı: Bu yüzden de sürekli aktif olmalıyız.

  • MediaMarkt olarak, geleneksel yöntemleri de, yeni pazar araştırma yöntemlerini de birlikte uyguluyoruz.

15/04/19 14:44

MediaMarkt, tüketici içgörülerine dayalı pazarlama faaliyetlerini anlattı

İSTANBUL (AA) - MediaMarkt Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Çağanur Uçtu Atay, Araştırma Zirvesi 2019'da MediaMarkt'in tüketici içgörülerine dayalı pazarlama faaliyetlerini katılımcılarla paylaştı. MediMarkt'in açıklamasına göre, bu yılki ana teması "An'lamak" olan...

Memleket ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin