25.05.2022

HABER ÖZETI

  • BİTLİS (İHA) – Bitlis Vali Yardımcısı İzzet Cem Eser, adli makamlara sevk edilen bir kişinin 6 ayda bin 700'e yakın asılsız çağrıda bulunduğunu söyledi.

  • İtfaiye, polis, jandarma ve orman müdürlüğü gibi kurumların 112 Acil Çağrı Merkezi çatısı altında toplanması, hizmet kalitesini yükseltti.

  • Pandemi döneminde de çağrıların artmış olduğuna değinen Vali Karadeniz, özverili çalışmalarından dolayı 112 Acil Çağrı Merkezinde görev yapan personele teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.

  • Hem teorik hem de pratik uygulamaların yapıldığı 18 saatlik eğitim kapsamında katılımcıların psikodrama tekniği ile çağrı sırasında yaptıkları empati ve psikolojik yönetim pratiklerinin geliştirilmesi amaçlandı.

17/01/22 16:52

Manisa 112 Acil Çağrı Merkezi ’Psikolojik İlk Yardım Projesi’ sertifikaları verildi

Manisa Valisi Yaşar Karadeniz, çağrı karşılayıcı personelin empati seviyelerini yükseltmek amacıyla ülkemizde ilk kez Manisa 112 Acil Çağrı Merkezinde görev yapan personele verilen "Psikolojik İlk Yardım Projesi" sertifika törenine katıldı. Manisa 112 Acil Çağrı Merkezinde...

Istanbulhaber ·

6 ayda bin 700 defa 112 Acil Çağrı Merkezini aradı

BİTLİS (İHA) – Bitlis Vali Yardımcısı İzzet Cem Eser, adli makamlara sevk edilen bir kişinin 6 ayda bin 700'e yakın asılsız çağrıda bulunduğunu söyledi. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu tarafından tüm Türkiye'de olduğu gibi Bitlis'te de açılan, yerli yazılımla geliştirilen...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin