17.02.2020

HABER ÖZETI

  • Mamak Belediyesi Mamak Çözüm Merkezi hattı 2019 yılı içerisinde 37 bin 919 çağrı aldı.

  • Köse, merkezin geçen yıl yaklaşık 38 bin çağrıya yanıt verdiğini bildirerek, Her an ulaşılan ve hizmet sunan bir belediyecilik anlayışı ile gece gündüz demeden çalışıyoruz.

  • Belediye olarak teknolojiyi yakından takip ediyor ve uygulamalar geliştirerek nitelikli hizmet veriyoruz.ifadelerini kullandı.

  • Açıklamada 444 0 149 numaralı hat ve www.mamak.bel.tr adresine gelen çağrı ve isteklerin özellikle hava şartlarının ağırlaştığı dönemlerde yoğunlaştığı belirtildi.

10/01/20 11:36

Mamak Çözüm Merkezine bir yılda 38 bin çağrı

ANKARA(AA) - Mamak Belediyesinin hizmete soktuğu Mamak Çözüm Merkezi hattına geçen yıl yaklaşık 38 bin çağrının ulaştığı belirtildi. Belediye Başkanı Murat Köse, yaptığı açıklamada çözüm merkezinin çevre temizliği, asfalt bakım ve onarımı, hasta bakımı, vergi borcu sorgulama,...

Memleket ·

Mamak Çözüm Merkezine bir yılda 38 bin çağrı

Memleket

Mamak’ta bir yılda 37 bin 919 çağrı cevaplandı

Mamak Belediyesi Mamak Çözüm Merkezi hattı 2019 yılı içerisinde 37 bin 919 çağrı aldı. Vatandaşların sorularına yanıt veren çözüm merkezi, gelen çağrılardan 37 bin 761" ini cevapladı. Mamaklı vatandaşlar, Mamak Çözüm Merkezinde çevre temizliği, asfalt bakım ve onarımı,...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin