23.09.2018

  • Online ticaretin perakende satışlardaki payı her geçen gün artarken, mağazaya giderek alışveriş yapanlar da internetin nimetlerinden faydalanıyor.

  • Bu da demek oluyor ki; Google sıralamalarında yer alan bilgiler tüketicinin ilk izlenimi oluşturma yolunda önemli bir faktör.

  • *Y kuşağının yüzde 76’sı, Youtube’daki şirket veya marka kanallarına abone oluyor.

  • *Satın alma kararı verirken videoları araştırarak ürünleri karşılaştırma olasılıkları 52-70 yaş arası kitleye kıyasla 1,5 kat daha fazla.

03/01/18 20:43

İnternette incelemeden ürün almıyoruz

Online ticaretin perakende satışlardaki payı her geçen gün artarken, mağazaya giderek alışveriş yapanlar da internetin nimetlerinden faydalanıyor. İstanbul Sosyal Medya Derneği (SOSMED) Başkan Yardımcısı ve Wediacorp Üst Yöneticisi (CEO) Funda Şen muhabirine yaptığı açıklamada...

Karar ·

İnternette incelemeden ürün almıyoruz

Karar

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin