24.02.2020

  • AA muhabirinin, BTK Pazar Verileri Raporu'ndan derlediği bilgiye göre, Temmuz-Eylül 2019 döneminde kuruma toplam 39 bin 775 şikayet iletildi.

  • Sektör bazında üç aylık tüketici şikayeti sayıları değerlendirildiğinde, en fazla başvuru yüzde 51,9 ile internet servis sağlayıcılarının hizmetlerine ilişkin yapıldı.

  • Söz konusu şikayetlerin 20 bin 627'si internet, 14 bin 808'i mobil, 2 bin 400'ü sabit telefon, 1725'i uydu platformu, 215'i kablo TV hizmetleri konularında geldi.

11/01/20 10:29

Elektronik haberleşmede tüketici şikayetleri azaldı

ANKARA (AA) - AYŞE BÖCÜOĞLU BODUR - Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) geçen yılın üçüncü çeyreğinde yapılan şikayetlerin sayısı, 2018'in aynı dönemine göre yüzde 6,12 azalarak 39 bin 775'e düşerken, en fazla şikayet internet servis sağlayıcılarının hizmetleri...

Memleket ·

Elektronik haberleşmede tüketici şikayetleri azaldı

Memleket

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin