28.05.2020

  • Korona virüsten korunmak amacıyla evde vakit geçirilen bu süreçte, beslenme düzenini bozarak fazla yiyecek tüketenlere, duygusal yeme uyarısı geldi.

  • Bu durumu yemekle bastırmaya çalışmak doğru olmaz Öztürk, Normal yaşam döngümüze göre fiziksel aktivitemizin azaldığı bir dönemdeyiz.

  • Öztürk, taze meyve ve sebze yiyerek, günde 2-2,5 litre su içilmesinin de yararlı olacağını dile getirdi.

  • Fasulye, nohut, mercimek, börülce gibi baklagiller; yulaf, arpa ve kinoa gibi tahıllar ile badem, ceviz, fındık, kaju veya yer fıstığı gibi kabuklu yemişler bitkisel protein kaynaklarıdır.

05/04/20 12:24

‘Duygusal’ kiloya dikkat

Korona virüsten korunmak amacıyla evde vakit geçirilen bu süreçte, beslenme düzenini bozarak fazla yiyecek tüketenlere, "duygusal yeme" uyarısı geldi. İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Uygulamalı Yönetim Bilimleri Müdürü Dr. Öğretim Üyesi Betül Öztürk, "Evde kalan pek çok...

Istanbulhaber ·

‘Duygusal’ kiloya dikkat

Φωτογραφία αρχείου

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin