11.12.2018

  • Yani işlerini geçen yüzyıldaki gibi yapmakta ısrar edenlerin devri kapandı.

  • Her yıl 15 milyar dolar dış ticaret fazlası veren tekstil sektörü Türkiye'nin lokomotif sektörlerinin başında geliyor.

  • Önceleri satın almada en önemli faktörlerden biri fiyat iken tekstil yaklaşık 20 yıl önce Avrupa'dan Asya'ya taşınmıştı.

  • Orada da maliyetlerin artmasıyla önce Güneydoğu Asya'ya, şimdilerde ise Afrika'ya taşınıyor.

07/12/18 16:44

Dev markaların sipariş kriterleri değişiyor sosyal uyum odağa alınıyor

Dünya dördüncü sanayi devrimini yaşarken tüketicinin önemi de her geçen gün artıyor. Öyle ki tekstilde faaliyet gösteren şirketler, hem markalarının gücünü hem de satışlarını artırmak için stratejilerini çoktan duyarlı tüketicinin taleplerine göre şekillendirmeye başladı...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin