01.06.2020

  • Şirket olarak koronavirüs sürecinin en başından itibaren vatandaşları evde kalmaya teşvik ettiklerini belirten Tansuğ, #EvdeHayatVar diyerek onların dijital ihtiyaçlarına yönelik çalışmalarımızı hızlandırdık.

  • AppStore ve Google Play'da ise kendi kategorisinde 1'inci sıraya yükseldi.

  • Evlerinde vakit geçiren vatandaşlarımız için TV+, fizy, Dergilik gibi platformlarımızda keyifli içerikler sunduk, sunmaya da devam ediyoruz.

  • Sadece mobil uygulamadan değil, browser üzerinden de kullanılan BiP Web sayesinde kesintisiz iletişim devam etti ve burada da kullanıcı sayısı 5 kat arttı.

23/05/20 11:58

BiP ile görüşmeler 2 ayda 33 kat arttı

Koronavirüs salgını sebebiyle evde kalan veya evden çalışan çalışanlar tarafından büyük ilgi gördüğünü ve indirilme sayısının 45 milyona ulaştığını belirten Turkcell Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ataç Tansuğ, "BiP'te görüntülü görüşme süresi...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin