03.04.2020

HABER ÖZETI

  • Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), artan müşteri talebine cevap verebilmek için çağrı merkezi hizmeti veren personel istihdamının artırılması gerektiğini bildirdi.

  • BDDK'dan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının Türkiye'de yayılımının önlenmesi amacıyla ülke çapında gerekli tedbirlerin alındığına işaret edildi.

27/03/20 03:58

BDDK'dan çağrı merkezi personeli istihdamına ilişkin açıklama

BDDK'dan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının Türkiye'de yayılımının önlenmesi amacıyla ülke çapında gerekli tedbirlerin alındığına işaret edildi. Alınan tedbirler kapsamında uzaktan çalışmanın arttığı ve banka şubelerinin çalışma sürelerinin...

Memurlar ·

BDDK'dan çağrı merkezi personeli istihdamına ilişkin açıklama

Memurlar

BDDK: Çağrı merkezi personeli istihdamı artırılmalı

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), artan müşteri talebine cevap verebilmek için çağrı merkezi hizmeti veren personel istihdamının artırılması gerektiğini bildirdi. BDDK'dan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının Türkiye'de yayılımının...

Memurlar ·

BDDK: Çağrı merkezi personeli istihdamı artırılmalı

Memurlar

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin