10.08.2020

HABER ÖZETI

  • Ankara Valisi Vasip Şahin, Vefa Sosyal Destek Grupları hakkında, Son 24 saatte merkezimize gelen çağrıların toplamı 3 bin 102 adet, bunların 2 bin 977'si karşılandı dedi.

  • Koronavirüs tedbirlerine yönelik çağrı merkezinde Vefa Destek İletişim Merkezi Grubunun oluşturulduğunu bildiren Şahin, gelen çağrıların kaymakamlıkların bünyesindeki sosyal destek gruplarına iletildiğini söyledi.

  • Bazen bazı ihtiyaçların karşılanması yine o ilçedeki iletişim merkezimiz tarafından ilgili ihtisas birimlerine aktarılıyor.

  • İletişim merkezi sistemi ilk günden beri hızla faaliyete geçirildi.

26/03/20 22:55

Ankara'da 'Vefa Sosyal Destek Grubu' 24 saatte 2 bin 977 çağrıyı karşıladı

Ankara Valisi Vasip Şahin, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında görev başında olan 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü ve "Vefa Sosyal Destek Grubu"nun çalışmalarını denetledi. Koronavirüs tedbirlerine yönelik çağrı merkezinde "Vefa Destek İletişim Merkezi...

TRT Haber ·

Ankara'da 'Vefa Sosyal Destek Grubu' 24 saatte 2 bin 977 çağrıyı karşıladı

TRT Haber

Ankara Valisi Şahin “Vefa Sosyal Destek Grup” çalışmaları hakkında bilgiler verdi

Ankara Valisi Vasip Şahin, "Vefa Sosyal Destek Grupları" hakkında, "Son 24 saatte merkezimize gelen çağrıların toplamı 3 bin 102 adet, bunların 2 bin 977'si karşılandı" dedi. Ankara Valisi Şahin, yeni tip korona virüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında görev başında olan...

Istanbulhaber ·

Ankara Valisi: 24 saatte 3 bin 102 çağrı gelendi

Ankara Valisi Vasip Şahin, "Vefa Sosyal Destek Grubu"nun çalışmalarına ilişkin, "Son 24 saatte çağrı merkezimize gelen 3 bin 102 çağrının 2 bin 977'si karşılandı." bilgisini verdi. Şahin, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında görev başında olan 112 Acil...

Memurlar ·

Ankara Valisi: 24 saatte 3 bin 102 çağrı gelendi

Memurlar

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin