07.07.2020

  • Telefon, sosyal medya, CİMER, Whatsapp, Mavi Masa, e-posta, valilik ve kaymakamlık aracılığıyla gelen talepleri dikkate alan Altın Masa Çözüm Merkezi, gelen istekleri dikkatle inceleyerek ekipleri bilgilendirdi.

  • Sorunlara çözüm üretiyoruz Gelen talep ve şikayetlere anında müdahale edildiğini belirten Altındağ Belediye Başkanı Doç.

  • 444 3919 Altın Masa Çağrı Merkezi'nin artık 7/24 hizmet verdiğini ifade eden Başkan Balcı, Hemşehrilerimizin istek ve düşünceleri bizler için çok önemli.

  • Asım Balcı, Belediyemizi arayarak; talep, şikayet veya bilgi edinme amacıyla başvuru oluşturan her vatandaşımıza ilgili personellerimiz en iyi şekilde yardımcı olmak için çalışıyor.

11/02/20 08:46

Altındağ Belediyesi Altın Masa, 15 bin başvuruyu çözüme kavuşturdu

Altındağ Belediye Başkanı Doç. Dr. Asım Balcı'nın talimatıyla 7 gün 24 saat hizmet verecek şekilde düzenlenen Altın Masa Çağrı Merkezi, 2019 yılında 15 bin başvuruyu çözüme kavuşturdu. Altındağlıların talep ve şikayetlerine çözüm üretmek için 7 gün 24 saat hizmet veren...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin