28.10.2020

HABER ÖZETI

  • Sosyal mecraların ruhuna uygun üretici içerikler geliştirip mecra yeniliklerini takip eden, dijital iletişim kanallarını etkili kullanan Allianz Türkiye, The Hammers'dan iki ödül kazandı.

  • Instagram'ın sticker'ları, gif'leri ve anket özelliği ile Reels video özelliğini, hikayelerde oyunlaştırmayı, aynı zamanda TikTok mecrasını ilk kullanan markalardanız.

  • 2015 yılında Allianz Motto Müzik ile Türkiye'nin ilk kurumsal YouTuber'ı olduk.

  • Dijital kanallarımız üzerinden paylaştığımız içerik üretimini ciddiye alıyoruz ve bu içeriklerin yüksek etkileşim almasından memnuniyet duyuyoruz.

23/09/20 16:22

Allianz Türkiye'ye The Hammers'dan İki Ödül

Sosyal mecraların ruhuna uygun üretici içerikler geliştirip mecra yeniliklerini takip eden, dijital iletişim kanallarını etkili kullanan Allianz Türkiye, The Hammers'dan iki ödül kazandı. Pazarlama ekiplerinin başarısını ölçen ve bu yıl ilk kez düzenlenen The Hammers Awards'da...

Türkiye Gazetesi ·

Allianz Türkiye’ye The Hammers’dan İki Ödül

Allianz Türkiye, Türkiye'nin, pazarlama ekiplerinin başarısını ölçümleyen The Hammers'da, En İyi İçerikle Pazarlama Takımı ve En İyi Sosyal Medya Takımı kategorilerinde ödüle layık görüldü. Sosyal mecraların ruhuna uygun üretici içerikler geliştirip mecra yeniliklerini...

Istanbulhaber ·

İlgili konular

×
Palo.com.tr Facebook ta takip edin